NEMOKAMAS PRISTATYMAS
ÜLE 100 000 RAHULOLEVA KLIENDI

Terminal ir sąlygos

 

  1. Verta žinoti
  2. Užsakymas
  3. Pristatymas
  4. Prekių grąžinimas
  5. Prekių garantija ir grąžinimo politika
  6. Specialios grąžinimo sąlygos
  7. Prekių grąžinimo instrukcija
  8. Prekės su defektu
  9. Mokėjimo būdai ir sąlygos

 


 

1. Verta žinoti 

 

- Užsisakyti prekes elektroninėje parduotuvėje gali privatūs ir verslo klientai.

-    Pateikiant užsakymą registracija nėra reikalinga.

-    Prekių pristatymo ir apmokėjimo būdai yra 100% patikimi ir saugūs.

-   Už įsigytas prekes verslo klientams yra išrašomos sąskaitos faktūros.

-  Pristatymo laikas priklauso nuo užsakytos prekės ir yra nurodytas produkto puslapyje.

- Užsakymai apdorojami darbo dienomis per 24 valandas nuo pateikimo.

-   Remiantis vartotojų apsaugos įstatymu klientas turi teisę per 14 dienų prekes grąžinti.

Mes esame įsipareigoję vadovautis prekės ženklų iškeltomis sąlygomis ir taisyklėmis. Kokybės ženklas užtikrina, kad sąlygos ir taisyklės veikia ir yra patvirtintos atitinkamų įstatymų ir teisės aktų. Griliuprekes.lt įsipareigoja laikytis nustatytų kokybės ženklų sąlygų ir taisyklių.

 


 

 

2. Užsakymas

Kaip sužinoti ar mano pateiktas užsakymas yra gautas?

Į savo el.paštą jūs gausite užsakymo patvirtinimą, kuriame bus nurodytas jūsų užsakymo numeris. Jį galėsite patikrinti ir stebėti pristatymo būseną.

Kaip ir kada gausiu užsakymą?

Užsakymo pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jūs gausite pranešimą, kai užsakymas bus pristatytas į artimiausią pašto skyrių arba nurodytu adresu.

Nepameskite užsakymo numerio ir laikykite jį saugioje vietoje. Jeigu norite, kad prekės jums būtų pristatytos į namus, nurodykite tikslų savo adresą. Pristatymas yra greitas ir saugus!

Sulaukėme daug teigiamų atsiliepimų, todėl norime ir toliau užtikrinti greitus ir sklandžius užsakytų prekių pristatymus.


  

3. Pristatymas

Visos prekės yra išsiunčiamos iš karto gavus užsakymą ir standartiškai pristatomos per 4-5 darbo dienas. Stengiamės užtikrinti pakankamą prekių skaičių sandėlyje, tačiau įvykus nenumatytoms aplinkybėms ir pastebėjus, kad užsakytų prekių neturime - nedelsdami jus informuosime.

Pristatymo laikas gali būti ilgesnis, jeigu trūksta prekių arba jos dalių pateiktame užsakyme. Tokiu atveju, jeigu per nurodytą laiką užsakymas nėra pilnai surenkamas - jis siunčiamas dalimis. Galime užtikrinti, kad apie iškilusius pristatymo nesklandumus visada būsite informuoti.

 


 

 

4. Prekių grąžinimas

Stengiamės pateikti išsamius ir aiškius teikiamų paslaugų ir prekių aprašymus, tačiau iškilus papildomiems klausimams galite susisiekti su klientų aptarnavimo specialistais. Bet kokiu atveju, jei užsakyta prekė jūsų netenkina yra galimybė ją grąžinti visiškai nemokamai.

 


5. Prekių garantija ir grąžinimo politika

- Prekių grąžinimas siunčiant paprastu paštu yra nemokamas. Papildomi mokesčiai yra taikomi prekėms, kurių gabenimui yra reikalingos specialios sąlygos!  

- Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo užsakymo gavimo. 

-    Visos prekės dalys turi būti grąžinamos originaliose pakuotėse.

-   Generatoriai, sniego valymo mašinos ir visos panašios prekės yra laikomos pradėtomis naudoti, kai degalų arba tepalų bakas yra papildomas.

-   Jeigu prekei yra taikomos specialios grąžinimo sąlygos - jos turi būti nurodytos produkto informacijoje.

-   Prekių grąžinimas vidutiniškai užtrunka 4-12 darbo dienų.

-   Pinigai grąžinami iš karto gavus užsakytą prekę.

 

Siuntimo išlaidas apmokėsime, jeigu prekes grąžinsite paprastu paštu. 

 


 

6. Specialios grąžinimo sąlygos

Nemokamą grąžinimą suteikiame prekėms, kurios atkeliauja originaliose pakuotėse ir yra siunčiamos paprastu paštu.

Visoms prekėms, kurios sveria daugiau nei 55kg (kepsninės, sniego valymo mašinos, elektros generatoriai ir kt.) yra reikalingas specialus transportavimas, todėl siuntimo išlaidos nėra apmokamos ir už jas atsako tik klientas.

 


 

7. Prekių grąžinimo instrukcija

 

  1. Įdėkite prekę atgal į pakuotę, kurioje ją gavote.
  2. Ant pakuotės nurodykite savo kontaktinę informaciją.
  3. Tvirtai supakuokite prekę ir siuskite ją žemiau nurodytu adresu:

 

Elektroninė parduotuvė: Griliuprekes.lt / Edututor oy

Mäkirinteentie 17

FI-36220 Kangasala

 


8. Prekės su defektu

 

Nepaisant tvirtos pakuotės ir saugaus pristatymo būdo, prekės gali būti pažeistos ar kitaip sugadintos. Gavus prekę visada rekomenduojame iš karto patikrinti ir apžiūrėti jos pakuotę.

 

Jeigu pakuotė pažeista ar kitaip sugadinta, nedelskite ir praneškite nurodytu elektroniniu info(a)griliuprekes.lt. 



9. Mokėjimo būdai ir sąlygos

 

Prekes ir paslaugas įsigytas mūsų elektroninėje parduotuvėje apmokėsite per Paysera sistemą atlikdami bankinį pavedimą per savo elektroninę bankininkystę. Galėsite pasinaudoti visų populiariausių Lietuvoje bankų teikiamomis paslaugomis. 

Verslo klientams yra galimybė gauti sąskaitas faktūras. 

 

——————————————————————————————————


1.   BENDROSIOS SĄLYGOS

 

Elektroninė parduotuvė priklauso įmonei Edututor Oy (įmonės kodas: 2357972-1). Bendrosios sąlygos ir taisyklės galioja visiems elektroninės parduotuvės (toliau EP) klientams. EP pasilieka teisę keisti šias sąlygas vienašališkai ir be išankstinio įspėjimo.

 

Sąlygų pakeitimai įsigalioja iš karto, jeigu įstatymai nenumato kitaip.

 

EP neatsako už žalą, kuri gali kilti dėl force majeure. EP privalo kuo skubiau pranešti savo klientams apie kilusį force majeure.

 

 

 

 

 

2. KLIENTAI

 

EP parduoda prekes ir paslaugas privatiems ir verslo klientams. Pardavimai atitinka Europos Sąjungoje galiojančius teisės aktus ir nepažeidžia vartotojų teisių. Prekybiniai susitarimai tarp kliento ir EP yra numatyti galiojančių teisės aktų.

 

Klientas privalo pateikti išsamią ir tikslią kontaktinę informaciją: savo vardą ir pavardę, adresą, telefono numerį ir jeigu galima elektroninio pašto adresą. Verslo klientai turi nurodyti įmonės įmonės kodą, registracijos adresą, kontaktinį telefono numerį ir elektroninio pašto adresą, taip pat pristatymo adresą, jeigu jis skiriasi nuo registracijos adreso. Užsakymų pristatymo laiką įtakoja prekės gamintojas.

 

Siuntų pristatymo laikas ir data priklauso nuo prekės gamintojo. EP neatsako už užsakytų prekių vėlavimą, kuris įvyko ne dėl EP kaltės.

 

Privatumas: klientų duomenys yra saugomi EP registre ir yra naudojama vienašališkai tik santykiams su klientu pagrįsti.

 

Klientas turi teisę nesutikti, kad jo duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais ir gali kontroliuoti savo asmeninių duomenų naudojimą susisiekęs su EP klientų aptarnavimo centru.

 

3. PREKĖS IR KAINOS

 

Visos kainos yra nurodytos su PVM.

 

Užsakytos prekės pristatomos už tokią kainą, kuri buvo nurodyta užsakymo pateikimo metu, net ir tuo atveju, jeigu vėliau kaina elektroninėje parduotuvėje pasikeitė.

Kainos pokyčius nulemia svyruojanti situacija rinkoje. Remiantis vartotojų apsaugos įstatymu klientas turi teisę atšaukti užsakymą ir prekes grąžinti.

Prekės ir paslaugos yra parduodamos tokios, kokios yra ir nurodyta aprašymuose.

 

 

4. Apmokėjimas

 

Visus galimus apmokėjimo būdus rasite elektroninės parduotuvės puslapyje.

 

5. Pristatymo būdai

 

Visų galimų pristatymo būdų sąrašą rasite elektroninės parduotuvės puslapyje. Užsakymai paruošiami vidutiniškai per 1-5 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo išsiuntimo. Pristatymo laikas 1-2 darbo dienos. Remiantis vartotojų apsaugos įstatymu klientas turi teisę užsakytas prekes grąžinti. Verslo klientai prekes gali grąžinti pagal susitarimą. Grąžinimo sąlygos nurodytos elektroninės parduotuvės puslapyje.

 

6. Garantija ir atsakomybė

 

Prekės garantija yra nurodyta prekės aprašymo skiltyje. Klientas privalo susipažinti su garantijos sąlygomis prieš pradedant naudoti produktą. Garantijos sąlygos nurodytos instrukcijoje arba gamintojo internetinėje svetainėje.

EP yra atsakinga už brokuotas prekes, apie kurias klientas įsipareigoja pranešti per 3-5 darbo dienas. 

 

 

7. Garantija

 

Skundų nagrinėjimo tvarka nurodyta atskirai elektroninės parduotuvės sąlygose ir taisyklėse.

 

 

8. EP atsakomybė

 

Prekės ir paslaugos parduodamos tokios, kokios yra. EP neatsako už prekes su defektais, kurios nulėmė tiesioginių ar netiesioginių pajamų praradimą,

 

Visos EP atsakomybės yra nurodytos šiose sąlygose ir taisyklėse. Prekių su defektais grąžinimas yra apribotas, nes sunku įvertinti ir nustatyti gaminio kainą.